Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Ballarina. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Ballarina. Mostrar tots els missatges

divendres, 21 de maig del 2010

OH PRECIOSA BALLARINA



Oh, preciosa ballarina,
Balla, balla sense parar,
Que res no t’ho prohibirà.
I de l’amor?
Que s’en ha fet del teu amor?
El que t’envoltava la mirada?
Qui te’l podrà conquistar?
Peró tu balla, balla sense parar,
L’altre dia et vaig veure ballant sota l’horitzó,
Amb tanta dolçor
Que el meu cor es va enamorar de tu,
Però ballarina, balla sense parar...

(Dibuix i Poema de l' Alèxia)